Monitoring

Kategoria: RODO
Opublikowano: wtorek, 07, styczeń 2020 13:59
Lesław Gutwiński
Odsłony: 1649

Monitoring prowadzony jest przez Szkołę Podstawową nr 37  w Bytomiu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów  i pracowników oraz ochrony mienia i obejmuje wejście główne, wejście boczne, korytarze oraz teren wokół budynku. Nagrania są przechowywane przez 14 dni. Więcej informacji można uzyskać: tablica ogłoszeń, strona www.


Klauzula informacyjna - monitoring wizyjny
w Szkole Podstawowej nr 37 w Bytomiu
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z funkcjonowaniem systemu monitoringu jest Szkoła Podstawowa nr 37 w Bytomiu przy ul. Tysiąclecia 7,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., tel.: 32 286 53 45.
Dane kontaktowe inspektora: Inspektor IOD Urząd Miejski w Bytomiu ul. Smolenia 35,
mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
1. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym przez Administratora w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniom i pracownikom na podstawie art. 108 a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe;

2. Odbiorcami danych osobowych rejestrowanych przez system monitoringu będą wyłącznie organy publiczne w ramach konkretnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów prawa (np. policja, prokuratura, sąd) oraz podmioty obsługujące/serwisujące system monitoringu, podmioty świadczący na rzecz Administratora usługi w zakresie ochrony osób
i mienia, podmioty realizujące zadania z zakresu BHP;

3. Dane osobowe pozyskane z monitoringu będą przetwarzane i przechowywane w okresie do 14 dni. Okres przechowywania może zostać przedłużony do czasu zakończenia czynności lub postępowania w którym nagranie stanowi dowód w sprawie, jednakże nie dłużej niż do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań;

4. Kamery wizyjne obejmują następujące obszary wejście główne, wejście boczne, korytarze, teren wokół budynku;

5. Osoba której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, do żądania usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna,
iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.(UE 2016/679);
6. Dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu;
7. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.