Lekcje - klasa 1b (Pani Miś - tydzień 3)

Edukacja wczesnoszkolna  – klasa 1b - tydzień 3

Dzień dobry.

Myślę, że przesłane wcześniej zadania zrobiliście dobrze i starannie. Proszę was o dalszą sumienną i systematyczną pracę.

Środa 25.03.2020 r.

Temat zajęć: Rośliny w naszej klasie.

1. Wysłuchaj tekstu z podr. ze str. 37 czytanego przez rodzica. Porozmawiaj z rodzicem na temat treści tekstu.

2. Wykonaj ćw. od str. 38 do str.39 włącznie(ćw. w linie).

3. Poćwicz czytanie (ćw. w linie) str.98 ćw. 5.

4. Wykonaj ćw. od str. 38 do str. 41 włącznie (ćw. w kratkę).

5. Przepisz starannie całe zdanie z ćw. 3 str.39 z kropką do zeszytu z jęz.polskiego.

Jak będzie gotowe proszę o przesłanie pisemnej informacji o wykonaniu zadanego materiału z dnia 25.03.20 r.

Życzę miłej pracy. Serdecznie pozdrawiam. Wasza wychowawczni.


 

Dzień dobry.

Czwartek 26 marca 2020 r.

Temat: Tajemnice ćmy.

1.      Wysłuchaj tekstu z podręcznika ze str. 38 czytanego przez rodzica.

2.      Po wysłuchaniu wyszukaj w tekście i przeczytaj głośno wyrazy z „ć”.

3.      Wysłuchaj dalszego ciągu tekstu z podręcznika ze str. 39.

4.      Po wysłuchaniu wyszukaj w tekście i przeczytaj głośno wyrazy z „ci”.

5.      Uwaga! jedna głoska dwa sposoby zapisu w zależności, czy w danym wyrazie następuje po niej samogłoska(np. ciasto), czy spółgłoska(np. ćma). Na końcu wyrazów zawsze „ ć”(np. widać, lepić). Postaraj się to zapamiętać.

6.      Wykonaj ćw. 4 ze str.41 („ ćw. w linie”).

7.      Wykonaj ćw. 1 str. 42 („w ćw. w kratkę”).

„ Życie ćmy nocą ”- praca plastyczna wykonana dowolną techniką(kredkami, mazakami, farbami, itp. lub techniką mieszaną –collage).

Zastanów się co chcesz narysować, jaką techniką, pamiętaj o „zagospodarowaniu całej kartki”, wielu elementach i oczywiście praca musi być na zadany temat.

Po zrobieniu  pracy  w dowolnym terminie poproś kogoś starszego o wykonanie zdjęcia pracy i przesłanie  go na moją pocztę e-mail. Sprawdzę i postawię Wam oceny. Myślę, że prace będą bardzo ciekawe. Miłej pracy. Bardzo, bardzo Was pozdrawiam ! H. Miś


Dzień dobry.

Piątek 27.03.2020 r.

Temat zajęć: Tajemnice ćmy.

1. Poćwicz czytanie tekstu dostosowane do swoich możliwości(tak, jak to robiliśmy dotychczas) ze str. 38-39 w podręczniku.

2. Ułóż i zapisz w zeszycie do języka polskiego odpowiedzi na pytania:

Kiedy ćmy latają?

Co ćmy piją?

Budujemy odpowiedzi pełnymi zdaniami. Wykonaj szlaczek.

3. Wykonaj ćwiczenie grafomotoryczne w ćw.” w linie” 1/40.

4. Przeczytaj wyrazy i połącz z literami, które je tworzą w ćw. ”w linie” 2/40.

5. Przeczytaj samodzielnie zdania ze zrozumieniem i skreśl niepotrzebne wyrazy w zdaniach w ćw.” w linie” 3/40.

6. Podpisz każdy obrazek odpowiednim wyrazem z ramki(czytaj samodzielnie) w ćw.” w linie” 5/41.

7. Wykonaj obliczenia w ćw. ”w kratkę” 3/43.

8. Wykonaj zadanie w ćw. ”w kratkę” 4/43.

9. Rozwiąż zadanie tekstowe w ćw. ”w kratkę” 2/42.

10. W miarę możliwości wykonaj na komputerze w programie Paint rysunek „Owady wiosną” z edukacji informatycznej.

Do sprawdzenia proszę przysłać tylko zdjęcie pracy zadanej w zeszycie.

Życzę miłej pracy i pozostaję do Państwa i dzieci dyspozycji.

wychowawczyni I b

Lekcje - klasa 1a (Pani Grygiel-Haida tydzień 3)

Edukacja wczesnoszkolna – klasa 1a Pani Grygiel-Hajda

Dzień dobry,
temat na dziś: Po co komu woda?
Proszę w miarę możliwości wykonać proponowane przeze mnie działania:

1.Rozwiązac krzyżówkę 1/37
2. Przeczytać tekst "Błękitna planeta" w podręczniku s.34-35.
3.Obejrzeć ilustrację przedstawiającą Ziemię jako planetę. Dzieci powinny formułować odpowiedzi na pytania zawarte pod tekstem (odpowiadamy pełnym zdaniem).
4.Poćwiczyć czytanie tekstu dostosowane do swoich możliwości (tak, jak to robiliśmy dotychczas).
5.Obejrzeć filmik Woda niejedną ma postać! W jakim stanie lubisz ja najbardziej?

https://www.youtube.com/watch?v=9Kk9PT0DXqU

6. W miarę możliwości wykonać wspólnie z rodzicami doświadczenie 3/37 i ułożyć zdanie z rozsypanki.
7. Obejrzeć filmik 5 eksperymentów z wodą.

https://www.youtube.com/watch?v=2UPT75dIYts

8. Rozwiązać rebusy 4/37.

Zadanie dodatkowe dla chętnych
Ułóż i zapisz w zeszycie odpowiedź na pytanie:
Do czego potrzebna jest woda ludziom, zwierzętom, roślinom?
Budujemy odpowiedź pełnym zdaniem. Wykonaj szlaczek.
Oczywiście wolnym czasie można pokolorować rysunek 2/37.

9. Zapisać działania do sytuacji przedstawionych na ilustracji- 1/38 i 3/39 w matematycznych kartach pracy.
10. Rozwiązać zadania tekstowe 2/38 i 4/39.
11. Zadanie dodatkowe: 12,13,14,15 /82 w kartach matematycznych.
Do sprawdzenia proszę przysłać tylko zad.14 i 15/82 z kart matematycznych.

Życzę miłej pracy i pozostaję do Państwa i dzieci dyspozycji.

wychowawczyni I a

 

Lekcje - klasa 1b (Pani Miś - tydzień 2)

Edukacja wczesnoszkolna  – klasa 1b - tydzień 2

Zdalne nauczanie klasa I b wych. H. Miś

Dzień dobry

Proszę dzieci o wykonanie (23, 24, 25 marca ) ćwiczeń:

Karty ćwiczeń z jęz. polskiego ( „ w linie ” ) od str. 32 do str. 37

Podręcznik ( matematyka) str. 96, 97

Karty matematyczne ( „ w kratkę” ) od str. 27 do str. 29, str. 34, 35.

Proszę nauczyć się czytać tekstu z podręcznika: str. 34, 35.

Proponuję dzieciom przepisanie   2 zdań wskazanych przez rodziców do zeszytu z języka polskiego . Mam nadzieję, że nie zapomnicie o wykonaniu kolorowego szlaczka!

Serdecznie pozdrawiam.

Lekcje - klasa 1a (Pani Grygiel-Haida 1 i 2)

Edukacja wczesnoszkolna – klasa 1a Pani Grygiel-Hajda

Zdalne nauczanie klasa Ia wych. J. Grygiel-Haida
Witam Was drodzy uczniowie oraz Waszy poniżej ch rodziców na platformie szkoły. To tylko formalność, bowiem mamy ze sobą kontakt e-mail już od środy 11 marca br. Zamieszczę poniżej informację przesłaną wtedy do wszystkich rodziców klasy I a:
W związku z zamknięciem placówek oświatowych  do dnia 25 marca br. włącznie, proponuję, by każdego dnia dzieci znalazły czas na poczytanie tekstów z podręcznika na poziomie dostosowanym do ich możliwości oraz ćwiczenia rachunkowe w zakresie 20 typu:
12+ 5=         i          17-5=
Mogą też śmiało przepisywać  wskazane przez Państwa zdania  i  wyrazy, liczyć głoski, litery i sylaby. Zależy nam na tym, by nie zapomniały nabytych umiejętności. Myślę, że z resztą poradzimy sobie śmiało, gdy wrócimy do szkoły.
Jestem również "otwarta" na Państwa inne propozycje i pozostaję z Państwem w e-mailowym kontakcie. Proszę,  pisać śmiało.
Życzę, byśmy wszyscy i nasi najbliżsi w zdrowiu przetrwali ten trudny czas.
wychowawczyni  I a   J. Grygiel-Haida
W kolejnej wiadomości e-mail we wtorek 17 marca br, podałam propozycje ćwiczeń do wykonania w tygodniu od 16 marca do 20 marca. Podaję treść przesłanej informacji: 
Dzień dobry,
 proponuję dzieciom do wykonania w bieżącym tygodniu ( 16-20 marca) ćwiczenia  na podanych niżej stronach:
"karty ćwiczeń w linie"  od str. 18 do str. 22 i od str. 26 do str. 29
"karty ćwiczeń w kratkę"  od str. 16 do str. 31 (zadania rachunkowe i z treścią, te które uczniowie potrafią poprawnie wykonać)
w podręczniku warto poczytać teksty znajdujące się na stronach od str. 20  do str. 29
Ćwiczeń dodatkowych (na końcu) proszę na razie nie wykonywać.
Pozostaję w kontakcie e-mail do Państwa i dzieci dyspozycji.
wychowawczyni I a  J. Grygiel-Haida
Dziękuję za wszystkie informacje zwrotne od Państwa oraz zdjęcia dokumentujące pracę uczniów przysłane do sprawdzenia.
Pozostajemy w kontakcie e-mail. Dodatkowo wszystkie ćwiczenia będę umieszczała również na platformie szkoły. Nowe ćwiczenia prześlę w poniedziałek 23 marca.
Pozdrawiam serdecznie :)
 
 

 

Lekcje - klasa 1b (Pani Miś)

Edukacja wczesnoszkolna  – klasa 1b

Edukacja wczesnoszkolna – klasa I b

Drodzy rodzice i drodzy uczniowie klasy I b – Witajcie !!!

Bardzo Was proszę o wykonanie w tym tygodniu, podanych dnia 13 marca – smsem, ćwiczeń z języka polskiego. Były to ćwiczenia: 1,2,3,4/18,19; 1,2,3,4/20,21; 6,7/22; 1,2,3,4,5/24,25; 1,2,3,4/26, 27; 1,2,3,4,5/28,29.

Ćwiczeń z matematyki. Były to ćwiczenia: 1,2,3,4/20,21; 1,2,3,4/22,23; 1,2,3,4,5,6,7,8/24,25; 1,2/30,31; 1,2,3/32,33.

Proszę o ćwiczenia w czytaniu(podręcznik str.21,24,26,27) i utrwalanie tekstu piosenki ze strony 108 w ćwiczeniach z języka polskiego.

Życzę miłej pracy. Pozdrawiam.

Jesteś na dole strony
Joomla template by ByJoomla.com
Wykonanie: mgr in. Lesaw Gutwiski (2012)